گراند هتل کلاردشت

بزرگترین، مدرنترین، مجلل ترین بنای در حال احداث قله زیبایی های ایران: کلاردشت

گراند هتل کلاردشت

بزرگترین، مدرنترین، مجلل ترین بنای در حال احداث قله زیبایی های ایران: کلاردشت

گراند هتل کلاردشت

Kelar Grand Hotel & Cinema
این درگاه اینترنتی جهت ارائه اطلاعات پروژه گراند هتل کلاردشت و مجتمع توریستی تفریحی راه اندازی شده و کلیه حقوق آن متعلق به گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز می باشد.
تلفن کلاردشت : 01152633035
تلفن تهران : 02122981921
فکس : 02166905331
وب : http://kelar-grand-hotel.blog.ir

گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز، متشکل از 25 شرکت و موسسه فعال در عرصه های مختلف تجارت، اقتصاد و فرهنگ ایران زمین است که با پیوند و به اشتراک گذاشتن توانمندیهای هریک، مجموعه ای موثر در راهبرد برنامه های استراتژیک گروه و جاری سازی مدیریت یکپارچه را بوجود آورده اند.
در حال حاضر اقتصاد دنیا به سازمانها و موسسات جهانی در تجارت پیوسته است و این بدان معناست که موسسات و شرکت های کوچک که در خصوص فرایندهای تجاری به برندهای بزرگ  نپیوسته اند حق و قدرت تصمیم سازی در ساختار اقتصادی جهانی را دارا نیستند. بدین سان، بنگاه های مختلف تجاری تلاش میکنند برای تسریع روند جهانی شدن و استفاده از منافع آن، کنسرسیوم های تجاری را توسعه داده و جایگاهش را در اقتصاد ناحیه خود ارتقاء بخشند.
"گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز، با بیش از  15  سال فعالیت مستمر در حوزه اقتصاد و  فرهنگ ایران اسلامی سعی داشته است همواره گامی مثبت در راستای تحقق اهداف برنامه های توسعه ملی و سند چشم انداز 20 ساله کشوری در راستای رهنمودهای مقام عظمای ولایت بردارد  و امیدوارست با یاری تمامی موسسات و سازمان ها و هم میهنان در اقصی نقاط ایران سربلند و دولت خدمتگزار به این مهم دست یابد.